Tråkmåns.

Nu när solen inte strålar och kylan biter in i mitt skellett känner jag mig totalt asocial och omotiverad.
Hela min klass har planer, nyårsfest hos Hannah och vårfest på Flamman .
Dock känner jag mest för att gräva ner mig i soffan med ett gigantiskt duntäcke o en påse godis(Komsi mina härliga hallonlakritsdöskallar). Kanske få en puss eller två på kinden. Lite snuff i nacken och en film. Det är så lätt att försvinna iväg i sin egna lilla värld när man har en pojke som får en att känna sig finast i världen. En för stor t-shirt, finnar i ansiktet, lite hull på magen och duntofflor. Ändå tycker han att jag är fin.
Åh ut och finn kärleken mina finosar! Puss

(Bara för att jag är en mesig flickvän idag så lägger jag upp lite bilder på Adam)
image241

image242

Kommentarer
Postat av: sandra

ang kommentaren på min blogg: vad himla fin du är! tack!

2008-05-17 @ 19:00:47
URL: http://niotillfem.devote.se
Postat av: hannah

Puss :*

2008-05-19 @ 00:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0