New direction

På sistonde har motivationen varit som bortblåst. Jag har letat under stenar och bakom granar men har inte hittat den helt, allt har känts halvhjärtat. Så idag hände det något, det började dåligt men det gjorde också att jag kände att jag behövde gaska upp mig lite. Därför har jag gjort saker som jag blir glad av hela dagen och har även fått undan lite från den långa att-göra-listan.

image243
Jag har ätit godis innan maten

image244
Jag har insett att jordgubbarna har kommit för att stanna i några månader

image245
Jag har fått gjort massa skolgrejer, otroligt skönt

image246
Jag har börjat rensa garderober inför den kommande flytten och redan fått iväg en del till Myrorna

Och snart ska jag iväg och dansa afro, förhoppningsvis med min finaste!

Toodediloo

Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0