Detta är vad ni ska ge era gulliga mammor!

På söndag är det morsdag och jag vill ju gärna visa min mamma att jag tänker på henne.Varenda gång jag frågar min mamma vad hon önskar sig svarar hon "Åh, jag har en underbar familj, är lycklig och frisk, vad mer kan man önska sig?"   Då känns materilla ting så ytligt så detta år har jag köpt skolböcker till de fattiga barnen i Etiopien, självklart kommer hon få ett litet gåvokort i brevlådan där det står bekräftat! Jag vet att detta kommer göra henne glad för hon vill alltid ge till de som behöver det mer. Så alla ni, om ni har lite pengar och vill göra era mammor på gott humör samtidigt som ni ger fattiga familjer möjligheten att försörja sig, gå in här och skänk lite pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0