Starsky and Hutch

När min vardag är grå tycker jag om att tänka på svunna tider. Dagar som har varit underbara och veta att det kommer så många nya, underbara dagar. Då gör det inget att det är vardag ibland, det är också fint.

Häromdagen frågade Stephie om bilderna från vår Starsky and Hutch fest som vi hade när jag och Kalle var och hälsade på i Oslo. Började tänka på den dagen, den var väldigt fin. Vi gick och kollade second hand, käkade världens godaste hamburgare och på kvällen klädde vi ut oss och gick ut. Det slutade med pistoldans

image123
Sista touchen på outfiten

image124
Adam som Starsky


Kul kul var det. Och länge sedan. Två år har det gått snart och jag minns det som det vore igår!

Kommentarer
Postat av: Dephie

Men Kalle o Adam klädde ju bara ut sig för att de ville, det va ju ingen temafest. O du o jag klädde ju bara upp oss för att vi ville vara fina.
Älskar dina strumpisar på första bilden, var tog de vägen?

2008-03-11 @ 18:01:58
URL: http://dummieanddephie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0