Men ja!

Jag är så trött på det kvinnliga könet.
Har länge känt en irritation mot mina egna.
Falskheten. Intrigerna. Lögnerna. Listan är lång.
Trodde det var något vi upplevde på mellanstadiet.
Den eviga flickduon, som bytte bästis varannan vecka, man sade gärna inte ifrån om någon hade ketchup på kinden. Det fnissade man åt bakom hennes rygg.
Tyvärr lever detta beteende vidare hos så många.
De falska leendena. Det ständiga " Du är verkligen den jag tycker bäst om av alla mina vänner" för att någon dag efter snacka skit om samma person.
När ska vi växa upp? När ska vi vara ärliga? När ska vi bara säga ifrån när vi irriterar oss på något?

Sant ,det här gäller inte alla. Som tur är Dummie, så är du inte som en tjej.

Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

stämmer, faktiskt :/

2008-03-03 @ 12:24:22
URL: http://wils.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0