Buster.

Idag åkte vi båt hela dagen. Det var fint. Picknick, bad och mina bästa. Livskrisen och svackan består men jag hoppas att veckan blir bättre....


Kolla in chaffisen.


Micke jobbar på looken.


Sebastian voltar.


Det blåste svalt i värmen.


Det röks en del ute på sjön.


Jossi lånade Maries brills. Sebastian försöker undvika solen.


Jävlar va heta... eller...


Schnuffo!!


Kärlek gånger en miljon.


Glader. Trötter. Kaller.


Vem pratar Jossi med?

Kärlek till alla mina vänner. Tack för en fantastisk dag. Älskar er!

Kommentarer
Postat av: nathalie

åh det där såg inte helt fel uit! själv sitter man till 7... missar allt vad heter väder, sol,bad men helgen då då e det semester!

2008-07-29 @ 13:21:51
Postat av: Anonym

oooh fiiint! sååå sjukt mysig dag.tack stumpan.PUSSSS

2008-07-29 @ 23:41:22
Postat av: Anonym

hahahah "vem pratar jossi med?!!"klockren haha

2008-07-29 @ 23:43:02
Postat av: Marie

oj...från mig,,,marie!

2008-07-29 @ 23:43:42
Postat av: egoflow

Oh så jäkla underbart!!! Mer sånt till alla!

2008-08-01 @ 12:30:07
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0