"Bästa kvällen i vårat liv" (Hittills)

Det här har kommit att bli en bildblogg. Jag ser det mer som min dagbok där bilderna definierar känslan för just de ögonblicken. Om 10 år kommer jag se tillbaka på bilderna och minnas den här känslan av eufori. Min sommar har fram tills idag varit fantastisk. Ikväll blir det fest. Det gör inget att jag har en infektion i foten och äter pencillin, är lika lycklig för det.

Detta var min helg..


Först hängde vi i rålis.


Vi var glada trots en jobbig kväll. Vi tappade nämligen våran peachflaska i marken...


Hetingar..


Temat för kvällen..


Moi och den sockersöta flickan.


Kan det vara Kate Moss?


André och Sebasitan är sjukt nöjda över denna bild.



Jag har ganska fina vänner...


Ganska glada...



Kanske gladast på spyan...


Sista drinken dracks 08.40 på balkongen.


Dagen efter var vi bakfulla. Så då solades det.


Vi hängde lite.


Fotade lite..


Och badade lite...

Ikväll ses vi hemma hos Jossi. Rosé, nattbad och dans. Det blir inte bättre än såhär.




Kommentarer
Postat av: Karoline

Va mycket fest hela tiden! Underbart. Jag vill också festa!

2008-07-18 @ 21:06:14
URL: http://www.fashionflash.se
Postat av: egoflow

Jag är i hemstaden & sliter på ett sommarjobb... Fasen. Men snart är jag tillbaka!

2008-07-20 @ 16:15:29
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0