Iiiuuuuäää.

Idag är jag trött på allt och alla.
En sådan dag så man vill sätta sig på första bästa flyg och sitta på en öde ö i en månad.
Sitta där i total tystnad med en drink i ena handen och en bok i andra med solandes stekandes i ansiktet. Inte en tanke på skola, träning eller allt annat jobbigt som hoppar runt i mitt huvud.
Jag önskar även att mitt temperament för en gångs skull kunde vara jämt. Inga toppar. Inga dalar. En jämn tjej som alltid var som hon var. En tråkig tjej utan några åsikter. Ganska tyst och blyg. Skulle vara ganska skönt och vara henne idag, den där tjejen. Gråmus here I come!!

Scmipp!

Kommentarer
Postat av: Lucella

du e världens bästaste o vill du veta en sak? det är just pga av dina galna humösvängningar som jag älskar dej så mycket som jag gör. Du e underbar! Bättre vän får amn leta efter.
Love you

2008-01-16 @ 20:20:49
URL: http://lucella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0