Afro!

Ikväll var jag och Stephie på afro dance. Det var första gången jag testade och det var sjukt kul. Tror bestämt jag ska komma ihåg de där övningarna och köra på dansgolvet nästa gång! Stephie och jag tränar ihop lite då och då. Kruxet är att Stephie är bättre på att träna än vad jag är. Ibland går vi och boxas och hon slår så hårt så att jag blir helt skakis, en gång slog hon så hårt att min tampong ploppade ut. Det är helt sant!

Resten av kvällen ägnades åt plugg. Har börjat ny klass och det innebär ny grupp. Vi träffades för första gången idag och jag fick en bra känsla. Så under kvällen var jag tvungen att göra min del av arbetet och skriva om bildens betydelse för lärandet. Tänk vad härligt med en skolbok som bara var full av bilder! Jag skulle nog vilja att min såg ut så här:


                                                                         
alla bilder från mrtoledano.com

Vad skulle jag lära mig av dessa? Inget specifikt, bara att världen kan vara väldigt fint, trots allt elände.

God natt
/Isadum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0