Sol och Måne!

I helgen hade mina vänner skogsfest ute på ett sommarställe.
Rökmaskiner och laser och ett pumpande djbås mitt i skogen.
Det var vackert och omtumlande på samma gång.
Sommarens bravader börjar ta kål på mig.
Trots att kroppen är utmattad känner hjärtat eufori. Eufori över att funnit en själsfrände.
De kallar oss för solen och månen, men vi heter Elsa och Stephanie.


Jag har bara vackra vänner.


Min älskade Tussilago kom hela vägen från Oslo.


Tjejmaffian!


Les Deejays.


Mina skogsmullar.


Jag har adopterat min väns lillasyster Cornelia.


Öl och cigg, vad mer behövs?


"Åh det var så konstigt, alla var så glada"


Killmaffian.


Snodde Sebastians hatt.


Justus.


Sådan inlevelse!


Rökigt värre.


Skittråkig fest.


Sebastian ser lite skeptisk ut. Nicolai har det mest påklistrade leendet någonsin.


Vi dansade tills solen gick upp!

Elsa, glöm inte vad vi skulle göra när sommaren är över. Du o jag!

Trötta pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0