Dephie

Vi är två som medverkar i denna blogg. Den ena är Dephie, jag.
Namnet är hämtat från Bellas mormor som tycker att det är väligt svårt att komma ihåg namnet Stephie. Hennes uppfattning av namnet utspeglar sig i uttrycket Dephie.

Meningen med denna blogg var ju då att vi skulle ha en dunderhäftig design och visa hur ubercoola vi var. Men nu är det så att jag har alldeles för mycket i skolan för tillfället för att ens koncentrera mig på något annat. Detsamma gäller för Dummie, Bella. Namnet är hämtat från den engelska översättningen för dumsnut, Dummie. Alla som känner Bella vet varför.

Okey. Men vi är iallafall dunderbra vänner. Hon är den bästa jag har. Ville påpeka det i mitt första inlägg.

Vill inte skriva ett alltför långt första inlägg så därför avslutar jag här och skriver ett till minuten efter istället.

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0