Okey då.

Vi kör en sån här typisk bloggrej idag.

Jag har hittat en söt blogg vars flicka utmanade mig. Como eres una chilenita no puedo decir que no:)

3 namn jag går under: Stephanie, Stephie (säger mina fina) och Bubsi (fråga adam)
3 saker som skrämmer mig: Mörker, egoism och outalad ondska (sådan som finns men ingen talar om den) 
3 saker jag har på mig: Sjömanskofta, AA klänning och blåa strumpbyxor. 
3 sanningar: Ojoj. Jag är bortskämd. Extremt självkritisk och hängde på köket när jag fyllde 18. (tyckte det va ballt)
3 saker jag verkligen vill ha: Ledigt i slutet på juli så jag kan åka på Emmaboda. En fin sommar och VG på min sista kurs.
3 personer jag utmanar: Lucella, Egoflow och Linnea.

Kommentarer
Postat av: pamela

hah, que divertido que lo hicistes. :) hälsningar från den andra chilepuffen i bloggvärlden!

2008-05-17 @ 18:46:52
URL: http://www.cookiesforbreakfast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0