Ansiktsboken.

Visst är det härligt när ens vänner lägger upp alla fyllor man någonsin haft på Facebook.
Kan inte räkna alla de gånger jag "untaggat" mig själv från en mindre smickrande bild.
Som denna exempelvis:

image253

1.  Låt oss skylla på den horribla vinkeln som får mitt lår att se gigantiskt ut.
2. Vad gör jag? Försöker jag klättra upp på Johans axlar?
3. Varför ser Johan så kåt ut?
4. Försöker jag se mindre full ut med flaskan rätt i mun?
5. Hej dubbelhaka!

Listan kan göras lång. Min slutsats: SLUTA ta fula bilder. Lägg bara upp bilder där jag ser ut såhär:

image254

Jajaa.. Nu ska Stephanie Narcissus sova. Tenta imorgon!

Puss

Kommentarer
Postat av: egoflow

haha, ja att de inte hajar!

2008-05-26 @ 14:43:14
URL: http://egoflow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0