Yada yada

Har precis kollat på Seinfeld, yada yada avsnittet.  Jag vill ha boxen, men då skulle jag nog inte visa mig utanför dörren på typ en vecka. Kanske inte så bra just nu då va.

Idag lossnade det med vår b-uppsats, känns riktigt bra nu faktiskt. Ska bli kul som fan.

Sen har jag yogat och haft en vän på besök. Vi kollade massa magasin och Velvet och började drömma om en flytt till New York. Åh vad det är härligt att drömma ibland, ett tag trodde jag att det nästan var sant. Jag var beredd att börja packa väskan och fara till den stora staden. Nu har jag kommit tillbaka till verkligen och insett att jag måste gå och lägga mig för imorgon bitti måste jag cykla till universitetet, inte åka taxi nattetid i NYC.

image162
flickr.com

Isabelle




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Den 18 maj åker jag till NYC med en av mina bästa vänner. Ska bli sjukt mysigt!

2008-03-27 @ 19:34:04
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0