Påsk.

Har inga direkta planer över påsk. Adam fnissar åt mig. Jag är den mest rastlösa människan på denna jord.

"Men vi åker vartsomhelst.....JAAA vi åker till Köpenhamn... eller JAAA Eliaz and the Wizzkids spelar i Malmö, vi åker DIT, eller vänta.... JAAAA vi tar en sista minuten. eller... ååååå kan vi inte hyra en BIIIIL och åka på ROADTRIP...."

Så har jag hållt på hela dagen. Kommer säkert sluta med att vi sitter hemma hela påsken. Vem sade att det är något fel på att vara lugn? Även om det är så långt ifrån mig man kan komma?

/Stephanie

image146
Som tur är så kommer min kisskompis Felicia och hälsar på nästa vecka!!

image147
Vi ska dansa massor!

image148
Sommarens bästa kissbild!

Kommentarer
Postat av: Fanny

kika gärna in min blogg ;)

2008-03-19 @ 15:13:58
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: Fanny

oj oj, kisspaus kanske? :P
glad påsk
kika gärna in min blogg ;)

2008-03-19 @ 15:14:28
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: Anastasija

Undersökning på gång! :)

Funkar raggningsrepliker fortfarande eller är de passè?
I så fall om de funkar, vilken använder du, eller vilken skulle funka bäst på dig?

2008-03-19 @ 15:26:06
URL: http://anastasija.blogg.se
Postat av: Felicia Wide

HAHAHA, nu jäävlar ska jag komma. Kissbilden på mikaels landställe är så jäävla rolig för folk tror ju att dewt är min "framstjärt" dom ser när det är min lår som har råkat fläska ihopp sig lite :D:D

PUSSSS!

2008-03-19 @ 17:56:26
Postat av: Felicia Wide

strörde mig på stavfelet... *ihop menar jag... iHOPP!

2008-03-19 @ 17:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0