Långfredagen är på g

Igår var det en fin dag. Först Norrköpings konstmuseum med några i klassen och sen påskmiddag hos Stephie och Adam och blev proppmätt på sill.
Idag har jag varit i skolan och kommit igång med min b-uppsats. Vi ska skriva om hur utställningar på museum blir till så vi kommer behöva intervjua massa folk och åka till Stockholm på studiebesök och så, jippie! Jag är peppelipepp.

Imorgon ska jag åka till mormor och morfar och vara kvar i fyra långa dagar. Kommer nog hinna med att gå igenom deras vind och leta roliga gamla saker typ 50 gånger, gå 3 mil med hunden, äta 10 kg godis, pilla mig i naveln ett antal timmar.

Vi småsnackade lite om att åka till Lund på valborg.

Då kanske det blir lika festligt som det var där förra året:
image149

Puss då

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Älskling. Vi bokar Lund tycker jag. Spikar. Köper biljetter. Jaajaa! Puss

2008-03-19 @ 19:55:24
URL: http://www.dummieanddephie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0