Tussilago!

Du och jag Tussi. Då ska du sitta bredvid och säga " Aaa, du och jag min goso".

Om du var här skulle vi:
Äta sushi. Helst proppa i oss 15 bitar som vi alltid gör.
Dricka rödvin ur en petflaska i en park.
Sitta på balkongen och hångla.
Gråta oss hesa till Kent.
Äta glass med Nugatti samtidigt som vi skriver kärleksbrev till varandra.
Bädda ner oss under duntäcket och lyssna på Tracy Chapman.
Blunda och låtsas att vi är med i en musikvideo.
Dricka 7.0%cider bara för att bli fulla.
Dansa till trollkarlen lurifix.
Busa runt på debaser.
Sjunga högt och ljuvligt fast än att alla på tunnelbanan störs av det.
Skriva ner alla våra hemligheter i vår svarta lilla bok.

Det var du och jag. Inget skulle skilja oss åt.
Nu rinner tårarna ner för mina kinder för du är där och jag är här.

Min goso. Mitt hjärta. Min tussilo. Jag saknar dig!

image94


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0