Thursday I'm in love!

Dålig uppdatering här från min sida. Anledning: en hemtenta. Nu är den iaf inlämnad och klar och nu ska jag bara vänta på min dom. Idag var jag och min klasskompis på utflykt. Vi åkte till Mjölby, ryktena sade att det fanns en bra tygaffär där. Ryktena var sanna.

Vi köpte tyg och gick i mysiga second-handaffärer. På kupan bjöd tanterna oss på fika. Väldans trevligt.
Var tvungen att ta lite kort, hade ingen kamera så det fick bli med dåliga mobilen.

image106

Kaffe med hemlagade blåbärsmuffins.

image107

Mysig väggbonad

image108

Här åt vi vår medhavda matsäck

image109

Catta läser sagor.

Mycket fin dag, har till och med hunnit träna och plugga lite också. Fantastisk effektivt.
Snart blir det Britta Persson med Catta och hennes vän.

Tjoho / Belcho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0