Tankar i min värld 2006!

24/6-06 Stockholm


"Kärleken finns inte i den andra, den finns i oss själv; det är vi som väcker den" P. Coehlo


Flyg. Drömmar. Vilsen. Thé. Hugo. Mail. Coehlo. Syster. Felicia. Kärlek. Centralbar. Hjärta. Tjuvrökning. Tåg.


Sms jag skickat till Disa någon gång i Augusti:


"Nakna fötter, varma själar,
 Kalla nätter, ljummen gryning
 Ut i vattnet, in i dimman.
 Nyfunna vänner, försvunnen kärlek

 Detta var för mig Gotland 06

 Saknar... Älskar... Beundrar... Dig!"


31/8-06 Oslo


I måndags fick jag ett sms från Disa Disur.


"Baby! Livet skapar sina baksmällor, bara håll ut och vänta på toppen...Som du vet kommer!
 Tittar på ett foto av en vacker men lite vilsen flicka. Hon ser mer än man tror och har en klokhet
 och styrka i blicken. Hon är jag och jag är hon. Glöm inte bort att andas älsklo... Kärlek till Tusen!
 En Disa på vift!


Jag är kär i denna flicka!


6/2-08 Linköping


Sommaren 06 hade jag en bok som hette "Tankar i min Värld 2006".
Den följde med överallt och alla fick skriva eller rita i den.
Fler texter ur den kommer att dyka upp.
Men just idag kände jag att jag saknar min vän Disa. Hon är ute i den vida världen och luffar runt.
Jag vet att du har det underbart, men ACK fina KOM HEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0