The Båtten Is Nådd!

Dricka alkohol när man är ledsen, är lika bra som att simma ut i havet efter att ha ätit mat.
Ändå lär jag mig aldrig. Slog till med århundrades fylla i lördags. Har haft ångest sedan dess.
Självklart blir jag sjuk också. Har legat hemma i två dagar med feber. Tur att det inte är så fint väder ute.
Anywho, lägger upp lite ångestladdade bilder ändå.

image175
Världens gladaste Felicia!

image176
Puss!

image177
Calle och Jojo!

image178
En annan Calle.

image179
Jag målade på mitt röda läppstift på ALLA.

image180
Yes.. ALLA.

image181
Dancing Queen.

Nu ska jag fortsätta vara sjuk. Alla mina vänner är och fikar, dricker kaffe i solen. Alla utan jag. Ynkliga jag.

Bisous!


Kommentarer
Postat av: hannah

du är så hemskt snygg.

2008-04-01 @ 16:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0