Får jag bo i din garderob?

Var väldigt länge sedan jag skrev något här. Det är mycket på gång nu.
Skolan vill ta all min tid men det finns annat som måste göras. Har fortfarande inget sommarjobb, ingen lägenhet till sommaren och har absolut ingen aning om hösten. Vart kan jag bo, vad ska jag göra?
Jag är en väldigt ostrukturerad person som brukar skylla på att allt löser sig men nu skulle det inte skada med lite struktur och planer. Annars kommer jag bli ännu mer förrvirrad än vad jag brukar vara.
Nej, dags att ta tag i lite saker!
Hasta la vista

För någon månad sedan bekrymde jag mig mest om jag kunde peta mig i näsan med tårna och samtidigt ta kort på mig själv. Det gick sådär.
image194

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0