1000 bollar i luften.

Det var en evighet sedan jag kladdade ner några i rader i denna blogg. Skolan har ätit upp mig, samt att jag var i Paris en liten tur. Det var avslappnande och välbehövt. Eftersom vi varit där förr, struntade vi i alla hetsiga turistattraktioner och bara strosade. Här är lite bilder. Återkommer senare idag.


image196
Fruktsallad och ett glas chardonnay i Montmarte.

image197
Starbucks,starbucks,starbucks...

image198
Jim Morrisons grav, Pere Lachaise kyrkogård.

image199
Min fino.

image200´
Sade hej till mr. Bordieu!

image201Pussade på Oscar Wilde.

image202
Lekte i parker.

image204
Adam suring, Stephanie Fuling.

image205
Åkte lite karusell

image206
Lilleskutt.

image207
Adam vill hoppa han med!

image208
Knyta skon.

image209
Någon som känner igen detta fik??

Nu ska jag ut och jogga i solen.

Bisous!

Kommentarer
Postat av: egoflow

Gud så härliga bilder! Paris är ju fantastiskt...

2008-04-30 @ 15:15:02
URL: http://egoflow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0