Mums

Vaknade imorse utav av magen gjorde ont.3 timmars sömn.
"Slagsmålsklubbsnostalgidans" i någons vardagsrum till klockan fem på morgonen.
Möter upp Susie runt 09. Juice, cola, yogurt&musli, bröd med bregott o smör, kaffe.
Traskar ner till ån.
Köper godis och saft.
Solar.
Skattar.
Berättar bajshistorier.
Kissar nästan på mig.
Shoppar en hel del på Monki.
Cyklar till Ryd.
Köper en sallad, ciabatta,äpple och jordgubbar.
Hänger med klassen.
Åker hem med Adam.
Ligger på en filt och pussas i solen.
Köper mjukglass med krossade nötter.
Handlar mer mat.
Nybakat bröd, aioli potatissallad och rostbiff.
Lantchips till det.
Äter.
Mår illa.
Lägger mig i sängen.
Kollar bloggar.
Bangar festen.
Laddar inför Billie the Vision and the dancers imorgon.
Mina favoriter.
Kommer dansa tills jag stupar.
Helgens planer förrutom det, leva på onyttigheter.
Beach 2008 fuck you.
Jag tränar så mitt hjärta gillar mig ändå.
Vad vore livet utan alla dess njutningar?

Puss

Bilder från igår och idag. Lägger upp en efterfestfilm senare. Fin är den.

image215
Moi, Anna och min tuttis Hannah.

image216
A monkey needs dance and so do you.

image217
Du sexiga man. Alla flickor på dansgolvet bländades av ringen som satt fast på ditt finger.

image218
Norrlänska skönheten Susanna är som ett kinderägg. Full av överraskningar.

image219
Dephie and Dummie in pooooosing action.

image220
FUCK YOU I WONT DO AS YOU TELL ME. Låt oss lyssna på rage och vara arga.

'image221
Puman Helena. Mjau.

image222
Jaa. Jag är latinamerikan. Vi har kurvor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0