Det är mycket nu.

Jag har ett underbart liv med underbara vänner.


Hemmafest i Bromma. Vi laddade upp med thaimat och vin.


Det var lugnt och fint i början.


Jag o Sebastian hade båda hårband och hatt, så kan man variera outfiten lite..


Som vanligt är vi kamerakåta.


2 Sebastian till i Jossis tröjor.


Röka är bra för hyn har vi hört.


Vacker vacker vacker.


Sofia är hemma från Barca. Hon är den bästa katten i stan.


Dyra lagrade viner dricker vi.


Hängmattamys.


Guldklimpar.


Tjiihooo.


Da crew.


Kärlek i gänget.


Solisarna på!


Hittade nya hjärtisar på Urban.


Orka hålla ögonen öppna på bild.

Jag äter pencillin och borde vila idag. Ändå vill jag bara ut och hänga med alla vackra!

Puss


Kommentarer
Postat av: elsa

fin fin fin kväll...ännu en gång!

2008-07-19 @ 22:20:30
Postat av: egoflow

Fasen, saknar sthlm när jag tittar på dina bilder... & när jag är tillbaka kommer sommaren att vara borta, om den någonsin kommit vill säga...

2008-07-20 @ 16:02:25
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: Marie

hahah söta bilder.. hoppas du blir frisk i foten snart så blir det mera mera...PUSS!

2008-07-21 @ 16:24:56
Postat av: nathalie

e detta den omtalade kvällen hos josse mån tro? hörde om blof på golvet.. tack för kommentaren

2008-07-25 @ 18:33:28
URL: http://ruddy.blogg.se/
Postat av: kajsa

You beauty!

2008-07-26 @ 21:57:19
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0