K som i komplettering.

Min kära syster Catherine kände sig inte rättvist uppmålad i mitt inlägg om mina systrar, så....

*Hon körde från Stockholm till Hultsfredsfestivalen med en extra bilnyckel då jag tappat bort min.
*Hon är JÄÄÄTTE pedagogisk
*Hon köper choklad till mig när hon är ute o reser.(Som hon sedan äter upp om jag inte hämtar den inom 24h)
*Hon har hjälpt mig med universitetsarbeten.
*Hon har hälsat på mig i både Jönköping och Oslo, vilket Lisette ALDRIG gjort!

Ok ni är bäst båda två!!

Nöjda?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, kulikul! till mitt försvar kan ju sägas att under Jönköpingstiden bodde jag i Holland och under Oslo tiden hade jag litet barn och det var jobbigt att bila till Oslo och flyga var dyrt...men, snart blir det Linköping i alla fall! och jag köper presenter som inte går att äta till lillasyster yster...och jag var i Spanien under Hultsfredstillbudet...men, självklart är äldsta storasyster också bra :-)

2008-02-12 @ 22:15:30
Postat av: Anonym

hahaha, kulikul! till mitt försvar kan ju sägas att under Jönköpingstiden bodde jag i Holland och under Oslo tiden hade jag litet barn och det var jobbigt att bila till Oslo och flyga var dyrt...men, snart blir det Linköping i alla fall! och jag köper presenter som inte går att äta till lillasyster yster...och jag var i Spanien under Hultsfredstillbudet...men, självklart är äldsta storasyster också bra :-)

2008-02-12 @ 22:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0