Feminist

Igår hade Stephie och Adam inflyttningsfest. Det var mycket trevligt, fina människor, gitarrer och lite öl. Sen ut, det var också mysigt. Lite vin, blev lite småberusad. Sedan fick vi för oss att ha efterfest hemma hos oss. Ingen bra idé, då värdarna blev kvällens fyllon.

Jag och Kalle gick ut i köket och hade ett krissamtal då vi upptäckte att vi drack våra drinkar mycket snabbare. "Åh nej, tänk om alla tror att vi är såna där fyllon". Bra tänkt..

Det bjöds på dans och sedan gick alla hem. Jag och Kalle borde ha gått och lagt oss men icke. Vi fortsatte och dansa. Sedan blev jag hungrig och bestämde mig för att jag ville ha spenatsoppa med kokta ägg. Lagade mat i typ en halvtimme och sedan blir Kalle sur på mig för att han är allergisk mot spenat. Kvällen slutade med att vi låg med varsin tallrik spenatsoppa, med varsin dator i varsin sida av sängen. Mycket gemytligt.

Kvällen innehöll även feministsnack som jag gick igång på, kanske lite för mycket. Stephie har en film, vem vet, snart kanske den kommer upp här?

Puss från en trött dummie med pizzabegär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0