90.

Igår var vi på fest med 90-talstema. Vi skuttade och dansade och skrattade till Backstreet Boys, Spice Girls och Pandora. Det var mellanstadiedisco all over again.


Jag såg ut såhär på mellanstadiet....


Anton var en ninja turtle.


Justus tog tråkigt nog av sig den fina 90tals kepsen.


Dans i stugan.


Jag är en snorunge. Och Elsa min bästis.


Vi är båda skitungar,  eller vuxna idioter, kalla det vad ni vill?

Nu ska jag sova. För jag har sovit 8 timmar på två nätter och jobbat 18. Gaaah!

Puss


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Ni ser ut att ha haft roligt! ;) Puss

2008-08-24 @ 21:53:04
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: kajsa

varsegod för minianalysen. :)

och att jag kunde göra dig lite glad. Nog för att jag är en egoist i mycket och så men jag tycker om att göra andra glada också!



Jag har faktiskt packat säcken några gånger mer eller mindre stort hur jobbigt det än har varit i mitt bergodalbaneliv de senaste åren. (det senaste nästan hela mitt liv-et?) Senast åkte jag och en av mina bästa vänner iväg till usa i början av sommaren i tre veckor. ensamma, förvisso med varandra men ändå, i NYC och sen vidare till Washington och tillbaka till NYC igen. Stort, fint, sagolikt, lite skrämmande men allra mest fantastiskt lärorikt var det. jag ångfrar ingenting. längtar bara tillbaka. det är ett stort steg för mig.

Tack för att du är rar. så rar.

2008-08-24 @ 22:23:07
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: nathalie

90, 90, 90-tal var har du tagit vägen nu? fasiken vad kul!

2008-08-27 @ 20:48:48
URL: http://ruddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0